Hari Akhir Januari 2011

31-Januari-2011

Tahun ni dah habis dah sebulan. Tinggal 11 bulan lagi untuk aku dan orang lain di dunia ni harungi. Banyak jugak perkara yang berlaku dalam sebulan ni. Antaranya;

  • Kat company dah ada takraw punya court. Cuma kena clarify betul-betul dengan MD aku untuk tetapkan macam-mana nak deal dengan waktu bermain yang clash dengan OT kebanyakan peserta kelab takraw.
  • Aku dah belanja makan ke semua orang bawah aku. Tak banyak cuma RM245.00 aje. Semoga Allah berkati rezeki yang aku dapat.
  • Aku dah submit dokumen untuk pinjaman peribadi. Aku nak start bisnes serunding online aku secepat mungkin. Dah masuk dekat-dekat dengan final stage dah. Rasa serunding yang aku nak ke tengahkan ni dah capai piawaian yang aku nak. Cuba tinggal nak standardkan aje timbangan ingredientnya supaya rasa, warna, tekstur, kualitinya sentiasa sama.
  • Aku dalam proses nak pindah ke rumah yang lebih dekat dengan tempat kerja aku. Sekarang, aku tinggal rumah sendiri yang jaraknya 65km sehala. Aku pindah ke rumah yang jaraknya cuma lebih kurang 5km. Sewa dalam RM1,000. Pemilik dia seorang guru yang kena transfer ke tempat lain jadi tak dapat stay at the same house yang dia dah beli ni.
  • Ada satu projek besar untuk company aku yang aku involve deeply. Hampir berjaya. Cuma sekarang ni kena submit banyak dokumen. Macam PPAP ler. Aku dah biasa dengan kerja macam ni, dah selalu tengok masa aku kerja kat hard disc industries dulu.

InsyaAllah, aku akan jadikan tahun 2011 ni yang paling bermakna bagi aku dan keluarga aku berbanding dengan tahun-tahun sebelum ni.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: