Tengahari 1-Nov-2010

1-November-2010 (Tengahari)

Baru kejap tadi aku pergi makan kat simpang tempat aku makan masa sembahyang Jumaat. Sebelum ni aku selalu makan kat kedai berdekatan dengan pejabat, tapi tempat tu tak banyak sayur. Kalau aku pergi pun selalunya sayur dah nak abis.

Hidangan hari ini ialah;

Lunch

  1. Nasi separuh
  2. Tempe goreng
  3. Bendi (ladyfinger)
  4. Bayam
  5. Ayam goreng
  6. Sambal belacan
  7. Air Suam
    Harganya RM5.50.
    Boleh tahan jugak kenyangnya. Tapi sebab nasi aku separuh, takdelah rasa macam sendat sangat. Kalau boleh malam ni aku taknak makan nasi. Aku nak kuruskan badan!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: