Projek Penternakan

Esok 9-Oktober-2010 aku akan ke Melaka untuk tengok projek penternakan. Aku dioffer untuk jadi sebahagian dari tenaga pekerjanya. Katanya aku khusus untuk mengembangkan market ke Jepun. Maknanya aku kena cari rangkaian jualan di negara matahari terbit tu.

Aku selalu berdoa kepada hadrat Ilahi untuk dapatkan pendapatan RM30K ke atas setiap bulan. Mungkin inilah titik tolak ke arah itu.

Selain tu aku doa juga untuk arwah ibu-bapa aku supaya diampunkan dosa mereka, dipermudahkan alam barzakh mereka dan diberikan syurga kepada mereka. Aku sempat juga doakan supaya dosa isteri dan anak aku diampunkan Allah.

Aku tak terbayang lagi apa yang aku kena buat untuk projek penternakan ni, esok akan terjawab semua persoalannya. Lagipun decision ni kena buat betul-betul sebab aku baru je 3 bulan bekerja di kilang yang boleh bayar gaji yang aku rasa puas hati.

Leave a Reply

