Melayan Kerenah Pelanggan

24-Ogos-2010

Aku bersahur di hotel Penang lagi hari ni. Bangun tadi jam 4.20am dikejutkan oleh handphone Sony Ericsson aku. Kali ni aku set lagu raya. Dah dekat nak raya beb.

Hotel Penang

Aku sambung kejap kerja sorting yang aku buat untuk customer aku ni. Aku ada bawak balik 2,000 biji dan dah sorting separuh malam tadi sebelum aku tidur.

Sorting

Masa aku sahur, ada sorang mat ni, rambutnya panjang. Meja agak penuh pagi ni. Lepas dia ambil makanan, dia tercari-cari meja untuk makan. Lepas tu, datang bini dia (mungkin)….perghhh seksi gila. Pakai seluar pendek nampak isi buntut. Aku sekali jengok aje, tapi tak berapa berselera nak tengok sebab tak berapa cun!

Aku bangun kejap nak gi ambik air mangga dan 2 keping roti. Dah ambik tu, bila aku nak ke meja aku semula, mat ni dah duduk kat situ pulak. Aku sound dia yang tu tempat aku…..dia kata sorry dan kembali ke meja mula-mula dia nak duduk tadi tu. Dia angkut makanan dia termasuk sekali air mangga aku. “Bang, tu air saya tu…” Dia kata lalok pagi-pagi ni. Cess….kacau daun betullah.

Hari ni aku akan ke 2 tempat customer. Setengah hari aku di Penang untuk teruskan sorting dan petangnya aku ada meeting kat another customer. Petangnya aku akan ke Kedah. Aku plan nak duduk kat Penang ni sampai Rabu ni untuk settlekan sorting stock yang ada kat customer ni.

Kemalangan

Semalam selepas aku melawat satu customer kat Shah Alam, and on the way to Penang, ada satu accident berlaku kat fast lane. Ada satu kancil merah ni sampai tanggal tayar belakangnya. Aku nampak beberapa kereta lagi dah disusun di bahu jalan. Maybe accident ni dah berlaku lama sebelum aku sampai kat situ lagi. Aku doakan agar semua yang terlibat dimudahkan urusan dan mereka semua akan berhati-hati di jalan raya selepas ni. Aku pun sama.

Sempadan Pulau Pinang

Sempadan Penang!

Leave a Reply

