Tawaran Kerja 2

28-Jun-2010

Semalam MD tempat baru aku SMS, dia kata dia baru balik dari Jepun dan tanya aku boleh masuk kerja 28-Jun-2010 atau tak.

Aku minta dia tunggu sampai 30-Jun-2010 sebab pada tanggal ini, MD tempat aku kerja sekarang akan berikan keputusan sama ada nak naikkan gaji aku atau tidak. Hari ni Chairman tempat aku kerja sekarang akan datang ke kilang dan mereka akan berbincang pasal aku.

Aku pun dah start confuse. Dalam kepala aku, aku akan minta MD tempat baru untuk naikkan lagi tawaran gaji ke RM7,500 dan kalau dia kata OK, aku terpaksa pindah ke tempat baru.

Time nilah nak demand tinggi-tinggi.

Aku menanti 30-Jun-2010….

Leave a Reply

